16 Mayıs 2017 Salı

İndirimde Rossmann Alışverişim



Anneler günü indirimde Rossmann'dan ihtiyaca yönelik bir alışveriş yaptım ki zaten vegan seçenekleri fazla olduğu için genelde Rossmann'dan alışveriş yapıyorum.

Ürünlerin tanıtımını da ileri  tek tek yazacağım, ben bu alışveriş için 63,81 tl ödedim. Tek tek neler aldığımı yazacak olursam;

Isana Men yıkama ve traş jelini aldım; 9.99 tl

Rival de Loop markasının hydro booster serisinden göz kremini aldım 6.99 (normalde 10 tl oluyor)

Yine Rival de Loop'tan bir tonik seçtim 6,99.

Sesu'nın roll on ağdasını seçtim bu da 4.49 tlydi.

Rival de Loop'un hydro booster serisinden yüz kremi aldım 10,40. Bu kremi ilk defa kullanacağım mutlaka yazarım.

Rival De Loop'un sürekli kullandığım clean and care serisinden bir makyaj temizleyicisi var onu da yine 6,99 a aldım. Bir de bu serinin çok sevdiğim yumuşak dokulu bir peelingi var onu da 6,99 tl ye buldum.

Ben sürekli olarak Facelle markasının pedlerini kullanıyorum onlar da indirimdeydi her zaman 5,00 tl ye alırım 3,49 tl ye indiğini görünce 2 tane de ondan aldım.

Son olarak da aloutte marka bir tuvalet kağıdı var Rossmann'ın kendi markası ben her zaman onu almaya çalışıyorum çünkü çevreye dost bir tuvalet kağıdı. Onun fiyatı da 3,99tl.

Benim aldıklarım bunlardı bir de üstten çektiğim fotoğrafını paylaşıyım.


Umuyorum bu indirimde siz de güzel şeyler bulmuşsunuzdur. Herkese iyi günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder